August 23, 2010

dalam dilema

aku berjaya dpt reja ngn government..alhamdulillah
pembantu tadbir kewangan jerr..aka kerani daa
dlm aku smngat nk sambung studi mai plak reja..tetap plak tu
aku risau dh lma aku reja aku maleh dh nk study..
klu aku tinggai reja ni aku rsa lps ni mcm ssh nk dpt dh..alahaiii
aku btol2 risau..
sat lagi yg dikejar x dpt yg dikendong brciciran
klu ikut hati aku ni...aku nk reja laa sbb byk lm pala otak aku ni dok tingin mcm2
kereta savvy, yamaha 135 LC, gadget n mcm2 lg lah
EX5 pun byaq x abh gi
2 taun lg mau abh..tu  x kira yg aku dk selang..adeylaa
ada org ckp nk konpem reja ngn gov kna reja 3 taun
aku umoq 25 tuu
dlm 3 taun mcm2 bleh jd beb
antaranya kawen..owh tidakkkkkk
aku x dak ijazah gi weh..mntak simpang la dulu
suma perkara tu hr2 dok main lm pala aku
aku takot apa yg dirancang x mnjadi
takat aku nk dok kt w17 ni kot
penat r aku masuk poli amik dip
ijazah kna sambung gak
suma org zaman la mna ada ngaji takat dip jaa
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.................

No comments: