August 14, 2010

1997----->2000

klu lah bleh di undurkan masa..
aku nk blik ke masa tu..
series aku mmg plg merindui kehidupan aku masa tu..
masa tu baru aku darjah 3 smpaii darjah 6..
byk perkara manis brbanding yg pahit..
aku pn time tu di puncak donia..x leh blah ayat
maksud aku, masa tu aku antara bdk pandai di sekolah..mnjadi hrapan cikgu2..hukhukhuk
sekarang???dun u ever dare to ask me about dat okey..!klu x prtnyaan anda akn dibalas dgn cubitan brbisa @ tamparan wanita..hahaha
masa kegemilangan aku seiring dgn Britney Spears, *N SYNC, n BSB..
haha bleh kna duk bnding ngn depa depa nh..

aku sgt gila sama mereka..smpai sekarang pun lgu2 kgemaran aku msih mereka..
xtau nk diperjelaskan..aku mmg minat abes depa nih..
wlpun msa tu aku bru sekolah rendah, aku dh pandai lyan lagu2 depa
mungkin sbb sepupu2 aku n kak aku dk slalu dgr so aku trikot sama laa
n let me show u their pictas..
here it is....




zaman innocence britney spears..now she's like :-"i'm not that innocent"...hehe

ni plak....


NSYNC :- hehe..zaman muda l0r...
i have to admit that i totally in love with this guy only :-


hah! justin timberlake..dulu kini selamanya..
klu org tnya sapa celebrity crush aku??the answer is him..haha :)

n the last but not least :-


BSB..i really luv their songs..a lot lah!

these three big names always in my heart..
mmg r suma ni cm eleh, ntah hapa2 dia nh..
tp, inilah sebahagian hidup aku
yg smpai sekarang aku masih terlalu rindu
zaman2 aku dk bca kisah depa, dgq lagu depa, n duk bli mjalah asai ada gmbaq depa nih..
malangnya aku dh bakaq suma mjalah yg aku bli..brkaitan depa
kononnya brkorban demi UPSR..huhu
nyesai gak p bakaq..dhla byk gila
seb bek score gak 5A..klu x, xtaulah..
aku sgt rindu......huhuhuuu

n the rest yg aku still igt aku dok gila time tu

the moffats
gil ofarim
the boys
spice girls
celine dion
leonardo dicaprio
kate winslet
titanic
my best friend wedding
and byk lg lah...
lagu2, filem2, hindustan, suma best2 time tu..

If i could turn back time...
alangkah bestnya....
kini sumanya tinggal kenangan
smpai sekarang apa pun kseronokan x dpt nk tanding zaman tu...
huhuhu
....Selamat Tinggal Kenangan....

No comments: